1. Podłącz procesor płatności
Możesz udostępnić klientom więcej niż jedną opcję płatności, aby sfinalizować zakup. Kiedy otrzymają większą elastyczność i zobaczą, że Twój sklep internetowy obsługuje wiele metod płatności, kupujący po raz pierwszy zaczną budować zaufanie do Twojej marki.
Obsługuje wiodące w branży procesory płatności, w tym PayPal w przypadku sprzedaży online oraz w przypadku sprzedaży osobistej. Jeśli chcesz połączyć się, możesz przetwarzać płatności od klientów płacących kartami debetowymi i kredytowymi Visa, Mastercard, American Express lub Discover. Jeśli dodasz konto PayPal , klienci będą mogli płacić za pomocą własnego konta PayPal lub Venmo.
Wielu sprzedawców dodaje zarówno Stripe, jak i Paypal do swoich sklepów internetowych, aby zapewnić swoim klientom jak najwięcej opcji płatności.
Możesz także dodać opcje kup teraz, zapłać później, aby klienci mogli płacić za zakupy w ratach.
Preferowana metoda płatności różni się w zależności od kraju, dlatego przed podłączeniem operatora płatności upewnij się, że wybrany przez Ciebie sposób działa w Twojej lokalizacji.
2. Znajdź odpowiednią dla siebie opcję wysyłki
Jeśli sprzedajesz produkty fizyczne, musisz dodać opcję wysyłki do sklepy internetowe Wrocław (jest to bardzo ważne). Możesz oferować zryczałtowaną stawkę za wysyłkę, stawki według wagi , stawki obliczone przez przewoźnika lub bezpłatną wysyłkę . Możesz także dodać opcję odbioru lokalnego dla klientów, którzy chcą odebrać swoje zamówienia osobiście , zamiast czekać na ich wysyłkę. Oczywiście nie dodasz opcji dostawy fizycznej, jeśli oferujesz tylko produkty lub usługi cyfrowe.
Wiele opcji wysyłki będzie zależeć od rodzaju produktów, które sprzedajesz online i odległości, jaką musisz je wysłać. Przejrzyj różne opcje , porównaj koszty wysyłki i zobacz, które z nich najlepiej pasują do Twojej firmy. Jeśli wysyłasz za pośrednictwem, najlepszym rozwiązaniem mogą być etykiety wysyłkowe.
Bezpośrednio zintegrowane z pulpitem nawigacyjnym Commerce etykiety wysyłkowe oszczędzają czas w przepływie pracy i mogą kosztować mniej niż ceny detaliczne. Etykiety wysyłkowe pomagają również w opracowaniu bardziej elastycznych operacji realizacji, ponieważ można je kupić i wydrukować za pośrednictwem aplikacji mobilnej.
Jeśli chcesz skorzystać z usług innego przewoźnika — lub potrzebujesz wysyłki za granicę — wypróbuj zewnętrzne rozszerzenia dotyczące wysyłki i realizacji, które pomogą Ci w wysyłaniu produktów, zarządzaniu zwrotami i informowaniu klientów dzięki śledzeniu marki i powiadomieniom. Możesz nawet używać etykiet wysyłkowych i rozszerzeń wysyłkowych innych firm, dzięki czemu masz wszystkie narzędzia potrzebne do wysyłki czegokolwiek w dowolne miejsce.
Aby odciążyć wysyłkę, możesz zapoznać się z opcjami dropshipping, w ramach których budowanie sklepów internetowych jest opłacalne i są produkowane, przechowywane i wysyłane przez stronę trzecią. Jest to powszechnie stosowane w sklepach internetowych z modelem biznesowym drukowania na żądanie do sprzedaży towarów niestandardowych .